Uitzonderlijke tijden vereisen uitzonderlijke maatregelen.
Hier bij Silta wordt er verwezen naar de regels van de overheid met betrekking tot thuiswerk, social distancing, hygiëne, enz.
De meeste van onze medewerkers werken bijgevolg van thuis uit en proberen familiaal leven te combineren met telewerk.
Al de Silta diensten en medewerkers zijn bereikbaar via de gekende kanalen.
Onze ICT Support draait nog steeds op volle toeren en is eveneens 24/7/365 bereikbaar, eveneens via de gekende kanalen tijdens en na de kantooruren:
- Telefoon: 03/540.49.49
- Mail: support@ferranti.be
- MyFerranti.be
Ons hoofdkantoor is tot nader order bereikbaar, weliswaar met minimale bezetting en aangepaste uren (van 7u30 tem 17u00) en vooral gericht op het ontvangen van leveringen.
Aarzel bijgevolg niet ons te contacteren, we zijn hier om jullie te helpen.
Maar vooral, denk aan jullie gezondheid en veiligheid.
Kijk ook naar https://www.info-coronavirus.be/nl/ voor bijkomende informatie met betrekking tot de overheidsmaatregelen rond COVID 19.
Het Silta Management Team.
Laatste nieuws
Bekijk blogWe Speak CVE: nieuwe cybersecurity podcast
Een nieuwe podcast is beschikbaar rond cybersecurity, vulnerability management en het CVE programma: “We Speak CVE“. Handig om op de hoogte te blijven hoe bedrijven zich…
Lees meerSolarwinds Orion kwetsbaarheid
Het Solarwinds Orion platform, wat gebruikt wordt door héél wat bedrijven, is ten prooi gevallen van hackers. De betrokken versies zijn 2019.4 tot en met 2020.2.1. Deze worden momenteel…
Lees meerOffice 365 backups, hoe zit dat nu juist?
Op heden zijn meer en meer organisaties de weg ingeslagen van de “verplichte” digitalisatie. We zien dit eveneens bij onze klanten en het zal u ook niet vreemd in de…
Lees meer