Hieronder een aangepast bericht ten aanzien van de laatste melding met betrekking tot de COVID maatregelen.
Al onze medewerkers werken nog steeds van thuis uit en proberen familiaal leven te combineren met telewerk.
De Silta diensten en medewerkers zijn nog steeds bereikbaar via de gekende kanalen.
Onze ICT Support draait evneens nog op volle toeren en is 24/7/365 bereikbaar, eveneens via de gekende kanalen tijdens en na de kantooruren:
- Telefoon: 03/540.49.49
- Mail: support@ferranti.be
- MyFerranti.be
Ons hoofdkantoor is op heden gesloten en dit tot 20/04/2020. We volgen hiermee de aanbevelingen van de overheid.
Wegens de verstrengde maatregelen ondervinden we ook wat problemen met leveringen van goederen. Verplaatsingen naar onze klanten zijn momenteel eveneens niet mogelijk.
Voor kritische incidenten (de zogenaamde P1), mogen we ons nog verplaatsen of kunnen we gebruik maken van “Remote Hands & Eyes” diensten van onze datacenter leverancier.
Aarzel bijgevolg niet ons te contacteren, we zijn hier om jullie te helpen.
Maar vooral, denk aan jullie gezondheid en veiligheid.
Kijk ook naar https://www.info-coronavirus.be/nl/ voor bijkomende informatie met betrekking tot de overheidsmaatregelen rond COVID 19.
Het Silta Management Team.
Laatste nieuws
Bekijk blogWe Speak CVE: nieuwe cybersecurity podcast
Een nieuwe podcast is beschikbaar rond cybersecurity, vulnerability management en het CVE programma: “We Speak CVE“. Handig om op de hoogte te blijven hoe bedrijven zich…
Lees meerSolarwinds Orion kwetsbaarheid
Het Solarwinds Orion platform, wat gebruikt wordt door héél wat bedrijven, is ten prooi gevallen van hackers. De betrokken versies zijn 2019.4 tot en met 2020.2.1. Deze worden momenteel…
Lees meerOffice 365 backups, hoe zit dat nu juist?
Op heden zijn meer en meer organisaties de weg ingeslagen van de “verplichte” digitalisatie. We zien dit eveneens bij onze klanten en het zal u ook niet vreemd in de…
Lees meer