Covid update 01/09/2020

Al onze medewerkers werken nu al ongeveer 6 maanden van thuis uit. Ons kantoor in Antwerpen volgde in die periode ook de raad van de lokale overheid, waarbij er regelmatig een volledige sluiting van ons kantoor werd georganiseerd.

Op heden is ons kantoor terug open en dagelijks bereikbaar. Het personeel komt ook 1 à 2 dagen per week werken op kantoor.

De maatregelen worden nog steeds streng gevolgd en hierbij even opgesomd:

  • social distancing respecteren te allen tijde
  • beperkt aantal zitplaatsen, rekening houden met de 1,5m regel
  • app ontwikkeld voor het op voorhand reserveren van de zitplaats
  • dragen van een mondmasker bij verplaatsingen in het kantoor is verplicht
  • koffiemachines, waterverdelers en andere worden door de personeelsleden zelf ontsmet na gebruik
  • ontsmettingsgel, ontsmettingsdoeken en mondmaskers overal aanwezig
  • speciale hendels voor het openen van deuren (met elleboog ipv hand)
  • automatiseren van een aantal frequent gebruikte deuren (automatisch openen en sluiten)
  • Het kantoor wordt ook dagelijks grondig gekuist en de gebruikte zitplaatsen worden eveneens extra ontsmet.

We zijn tevens heel blij te vernemen dat onze klanten, waar onze consultants tewerkgesteld zijn, eveneens alle nodige maatregelen treffen om de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers te garanderen.

Onze dedicated IT specialist aan het woord

Bij Silta ICT is het ons doel om u altijd zo precies en transparant mogelijk in te lichten over de laatste nieuwigheden. Met echte IT experten met hands-on kennis bent u zeker dat u altijd juist geïnformeerd bent.

Dit blogartikel werd geschreven door EdaSAS

Eda is projectleider bij Sales at Size. Zij volgt alle lopende projecten in voortgang en kwaliteit en schetst de UX traject uit in functie van de customer journey. In haar vrije tijd is graag bezig met hands-on hobbies zoals puzzels, handwerk, koken en games.

Gerelateerde onderwerpen

Mogelijk vindt u dit ook interessant